Contabil/ă superior/oară
Felicia - reteaua de farmacii
№14841048, 14 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 3 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Suntem în căutarea unui/unei Contabil/e Superior/oare talentat/e și dedicat/e pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți cunoștințe solide în contabilitate, precum și o pasiune pentru detalii și cifre, vă invităm să aplicați pentru această poziție.
Responsabilitățile postului:
Evidența contabilă și fiscală a întreprinderii;
Întocmirea și prezentarea dărilor de seamă contabile și fiscale;
Prezentarea rapoartelor de gestionare forma și conținutul cărora sunt stabilite de entitate;
Controlul sectoarelor de activitate.
Cerințe față de candidați:
Studii economice superioare (contabilitate);
Experiență de cel puțin 3 ani în domeniu;
Experiența anterioară în domeniul farmaceutic constituie un avantaj;
Cunoașterea tuturor compartimentelor de evidență contabilă;
Cunoașterea legislației fiscale a RM și urmărirea sistematică a modificărilor și completărilor operate;
Bune cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office (Word, Excel), cunoștințele de utilizare a programului 1C 8;
Cunoașterea limbii de stat și a limbii ruse.
Avantaje și beneficii:
Acces la cursuri de dezvoltare profesională, pentru aprofundarea cunoștințelor din domeniul financiar-contabil;
Mediu de lucru modern;
Oportunități de dezvoltare și perfecționare profesională;
Pachete de beneficii (transport, alimentație, cadouri, premii);
Grafic de lucru: luni-vineri, de la 9:00 până la 18:00, în sectorul Ciocana.
Dacă sunteți o persoană motivată, proactivă și dornică să faceți parte dintr-un mediu de lucru dinamic, suntem interesați să vă cunoaștem. Vă oferim un pachet salarial atractiv și oportunități de dezvoltare profesională.
Vă rugăm să trimiteți CV-ul adresa de e-mail hr@felicia.md.
E-mail: hr@felicia.md
Responsabilitățile postului:
Evidența contabilă și fiscală a întreprinderii;
Întocmirea și prezentarea dărilor de seamă contabile și fiscale;
Prezentarea rapoartelor de gestionare forma și conținutul cărora sunt stabilite de entitate;
Controlul sectoarelor de activitate.
Cerințe față de candidați:
Studii economice superioare (contabilitate);
Experiență de cel puțin 3 ani în domeniu;
Experiența anterioară în domeniul farmaceutic constituie un avantaj;
Cunoașterea tuturor compartimentelor de evidență contabilă;
Cunoașterea legislației fiscale a RM și urmărirea sistematică a modificărilor și completărilor operate;
Bune cunoștințe de operare PC, cunoașterea programelor MS Office (Word, Excel), cunoștințele de utilizare a programului 1C 8;
Cunoașterea limbii de stat și a limbii ruse.
Avantaje și beneficii:
Acces la cursuri de dezvoltare profesională, pentru aprofundarea cunoștințelor din domeniul financiar-contabil;
Mediu de lucru modern;
Oportunități de dezvoltare și perfecționare profesională;
Pachete de beneficii (transport, alimentație, cadouri, premii);
Grafic de lucru: luni-vineri, de la 9:00 până la 18:00, în sectorul Ciocana.
Dacă sunteți o persoană motivată, proactivă și dornică să faceți parte dintr-un mediu de lucru dinamic, suntem interesați să vă cunoaștem. Vă oferim un pachet salarial atractiv și oportunități de dezvoltare profesională.
Vă rugăm să trimiteți CV-ul adresa de e-mail hr@felicia.md.
E-mail: hr@felicia.md
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳