Contabil(ă)-șef(ă) al Agrostoc-Prim S.R.L.
Agrostoc
№14838858, 14 noiembrie 2024
Oraș:
Bălți
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Peste 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Contabil-șef al companiei fiice a C.Î. ,,Agrostoc,,
Cerinţe:
Studii superioare în domeniul economic;
Experienţă de muncă în funcția de contabil-șef de minim 5 ani;
Cunoaşterea Programei 1C versiunea 8, Word, Excel, PowerPoint;
Cunoaşterea profundă a legislației fiscale, a Standardelor Naționale de evidență contabilă;
Trăsături personale: Manager-Lider, Responsabilitate, Corectitudine, Perseverență.
Responsabilităţi:
Organizarea activității de evidență contabilă a Companiei;
Întocmirea și prezentarea rapoartelor financiare lunare, trimestriale și anuale către Organele de Stat (SFS, Statistica, CNAM, CNAS), Consiliul administrativ și conducerea Cooperativei;
Dirijarea, monitorizarea și coordonarea efectivă a activităților angajaților din subordine;
Verificarea calculării corecte a impozitelor, a contribuțiilor obligatorii;
Elaborează, înaintează spre aprobare Politica de evidență contabilă, Planurile de conturi contabile de lucru;
Elaborează formulare de documente primare contabile pentru perfectarea operațiunilor economice;
Exercită controlul asupra operațiunilor economice, respectării tehnologiei de prelucrare a informației contabile și schemei de circulație a documentelor;
Asigură respectarea modului și regulilor de efectuare a inventarierii patrimoniului Companiei;
Participă la analiza activității economico-financiare a Companiei;
Participă la întocmirea planului de afaceri anual al Companiei.
Oferim:
Angajare oficială;
Pachet salarial motivant, bonusuri, oportunitatea de dezvoltare și creștere;
Program de lucru: Luni-Vineri de la 08.30 pînă la 17.30.
Persoanele interesate pot expedia CV pe adresa hr@agrostoc.md sau ne puteti contacta la numarul de telefon 060302766. E-mail: hr@agrostoc.md
Telefon: 060302766
Cerinţe:
Studii superioare în domeniul economic;
Experienţă de muncă în funcția de contabil-șef de minim 5 ani;
Cunoaşterea Programei 1C versiunea 8, Word, Excel, PowerPoint;
Cunoaşterea profundă a legislației fiscale, a Standardelor Naționale de evidență contabilă;
Trăsături personale: Manager-Lider, Responsabilitate, Corectitudine, Perseverență.
Responsabilităţi:
Organizarea activității de evidență contabilă a Companiei;
Întocmirea și prezentarea rapoartelor financiare lunare, trimestriale și anuale către Organele de Stat (SFS, Statistica, CNAM, CNAS), Consiliul administrativ și conducerea Cooperativei;
Dirijarea, monitorizarea și coordonarea efectivă a activităților angajaților din subordine;
Verificarea calculării corecte a impozitelor, a contribuțiilor obligatorii;
Elaborează, înaintează spre aprobare Politica de evidență contabilă, Planurile de conturi contabile de lucru;
Elaborează formulare de documente primare contabile pentru perfectarea operațiunilor economice;
Exercită controlul asupra operațiunilor economice, respectării tehnologiei de prelucrare a informației contabile și schemei de circulație a documentelor;
Asigură respectarea modului și regulilor de efectuare a inventarierii patrimoniului Companiei;
Participă la analiza activității economico-financiare a Companiei;
Participă la întocmirea planului de afaceri anual al Companiei.
Oferim:
Angajare oficială;
Pachet salarial motivant, bonusuri, oportunitatea de dezvoltare și creștere;
Program de lucru: Luni-Vineri de la 08.30 pînă la 17.30.
Persoanele interesate pot expedia CV pe adresa hr@agrostoc.md sau ne puteti contacta la numarul de telefon 060302766. E-mail: hr@agrostoc.md
Telefon: 060302766
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳