Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Office Manager - Secretară - Hostess
De la 10 000 lei pe lună, net
AVEPE
22 aprilie 2025
Chișinău, Ciocana
Cu experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Cerințe:
- Experiență minimă de 1 an în poziții administrative sau de vânzări – avantaj.
- Studii medii sau superioare.
- Cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel, Google Drive).
- Comunicare clară și amabilă.
- Abilități de organizare și multitasking.
- Atitudine proactivă.
- Limbi: română (obligatoriu), rusă (avantaj), engleză (opțional).
Condiții de muncă:
- Salariu motivant: de la 10.000 lei net/lună
- Mediu de lucru prietenos și stabil
- Showroom modern și accesibil
- Posibilități de promovare în cadrul companiei
- Training inițial și sprijin permanent din partea echipei
KPI propus:
- Timp de răspuns la cereri ale clienților: max. 1 oră în timpul programului de lucru.
- Rata de acuratețe în documente: 100% documente fără erori.
- Feedback pozitiv de la clienți: minim 90% din răspunsuri pozitive/lună.
- Respectarea termenelor de livrare/comandă: 95% comenzile livrate conform graficului.
Oferim:
Luni – Vineri: 9:00 – 18:00
Pauză de masă: 12:30 – 13:30
Perioadă de probă: 3 luni (cu evaluare intermediară)
Responsabilități:
- Primirea și deservirea clienților în showroom.
- Gestionarea apelurilor telefonice și e-mailurilor companiei.
- Coordonarea programărilor pentru consultanțe, măsurări sau livrări.
- Întocmirea documentației (facturi, contracte, bonuri de livrare etc.).
- Redirecționarea furnizorilor și clienților în vederea plasării comenzilor.
- Menținerea ordinii și curățeniei în showroom și birou.
- Sprijin administrativ pentru echipa de vânzări și echipele tehnice.
- Prezența activă în social media (opțional): Nu este aplicabil.
- Recepția materialelor livrate și completarea documentelor aferente.
- Experiență minimă de 1 an în poziții administrative sau de vânzări – avantaj.
- Studii medii sau superioare.
- Cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel, Google Drive).
- Comunicare clară și amabilă.
- Abilități de organizare și multitasking.
- Atitudine proactivă.
- Limbi: română (obligatoriu), rusă (avantaj), engleză (opțional).
Condiții de muncă:
- Salariu motivant: de la 10.000 lei net/lună
- Mediu de lucru prietenos și stabil
- Showroom modern și accesibil
- Posibilități de promovare în cadrul companiei
- Training inițial și sprijin permanent din partea echipei
KPI propus:
- Timp de răspuns la cereri ale clienților: max. 1 oră în timpul programului de lucru.
- Rata de acuratețe în documente: 100% documente fără erori.
- Feedback pozitiv de la clienți: minim 90% din răspunsuri pozitive/lună.
- Respectarea termenelor de livrare/comandă: 95% comenzile livrate conform graficului.
Oferim:
Luni – Vineri: 9:00 – 18:00
Pauză de masă: 12:30 – 13:30
Perioadă de probă: 3 luni (cu evaluare intermediară)
Responsabilități:
- Primirea și deservirea clienților în showroom.
- Gestionarea apelurilor telefonice și e-mailurilor companiei.
- Coordonarea programărilor pentru consultanțe, măsurări sau livrări.
- Întocmirea documentației (facturi, contracte, bonuri de livrare etc.).
- Redirecționarea furnizorilor și clienților în vederea plasării comenzilor.
- Menținerea ordinii și curățeniei în showroom și birou.
- Sprijin administrativ pentru echipa de vânzări și echipele tehnice.
- Prezența activă în social media (opțional): Nu este aplicabil.
- Recepția materialelor livrate și completarea documentelor aferente.
Cunoașterea limbilor:
Română Fluent
Rusă Fluent
Engleză Elementar
Adresa:
Chișinău, Ciocana
str. Uzinelor 96/3
str. Uzinelor 96/3
Data actualizării:
22 aprilie 2025
Anunțul a expirat sau angajatul a fost găsit.
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.