Operator call centru - limba italiana
Spadhausen Telecom SRL
№13931958, 11 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
13 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Spadhausen Telecom SRL sa născut după expansiunea companiei principale italiene "Spadhausen Internet Provider". Se ocupă de asistență tehnică IT la distanță pentru clienții companiei. Suntem activi în Moldova din 2018.
Suntem în căutarea unui nou coleg în poziția de Operator cu cunostințe de limba italiană.
Responsabilitați:
- Preia telefonic, informațiile furnizate de client
- Înregistrează incidentele si cererile clienților in sistemul de gestionare a semnalărilor
- Crează corect task-urile problemelor tehnice semnalate.
- Escaladarea problemelor tehnice către alte departamente
- Acest post de muncă NU implică vânzări, ci doar gestionarea apelurilor primite în companie.
Cerințe:
- Comunicare fluentă în limba italiană
- Experiența în call-center consituie un avantaj
- Abilități de comunicare, ascultare și disponibilitatea de a lucra în echipă.
Se oferă:
- Colegi prietenoși și mediu de lucru plăcut
- Dezvoltare profesională dinamică
- Oportunități de creștere profesională într-o companie modernă cu posibilitatea reală de promovare la ORICE nivel în companie pe baza rezultatelor și a intențiilor asumate.
- Oferta de angajare pe termen lung
- Salariu competitiv acompaniat de un pachet atractiv de beneficii, în raport cu competențele proprie.
- Graficul de lucru: luni-vineri 10-19; sambata pe ture 10-14; total de 40 ore pe saptamina.
Candidații interesați trebuie să trimită CV-ul prin e-mail, cu orice întrebări. Dacă nu aveți un CV, ne poți trimite un e-mail cu o scurtă descriere despre dumneavostra și datele de contact.
Candidații va fi contactați prin telefon sau e-mail pentru fiecare pas suplimentar.
Rolul de operator de telefonie este un rol important și prestigios. Cine răspunde la telefon este vocea companiei noastre
Va așteptăm cu drag în echipa noastră!
Suntem în căutarea unui nou coleg în poziția de Operator cu cunostințe de limba italiană.
Responsabilitați:
- Preia telefonic, informațiile furnizate de client
- Înregistrează incidentele si cererile clienților in sistemul de gestionare a semnalărilor
- Crează corect task-urile problemelor tehnice semnalate.
- Escaladarea problemelor tehnice către alte departamente
- Acest post de muncă NU implică vânzări, ci doar gestionarea apelurilor primite în companie.
Cerințe:
- Comunicare fluentă în limba italiană
- Experiența în call-center consituie un avantaj
- Abilități de comunicare, ascultare și disponibilitatea de a lucra în echipă.
Se oferă:
- Colegi prietenoși și mediu de lucru plăcut
- Dezvoltare profesională dinamică
- Oportunități de creștere profesională într-o companie modernă cu posibilitatea reală de promovare la ORICE nivel în companie pe baza rezultatelor și a intențiilor asumate.
- Oferta de angajare pe termen lung
- Salariu competitiv acompaniat de un pachet atractiv de beneficii, în raport cu competențele proprie.
- Graficul de lucru: luni-vineri 10-19; sambata pe ture 10-14; total de 40 ore pe saptamina.
Candidații interesați trebuie să trimită CV-ul prin e-mail, cu orice întrebări. Dacă nu aveți un CV, ne poți trimite un e-mail cu o scurtă descriere despre dumneavostra și datele de contact.
Candidații va fi contactați prin telefon sau e-mail pentru fiecare pas suplimentar.
Rolul de operator de telefonie este un rol important și prestigios. Cine răspunde la telefon este vocea companiei noastre
Va așteptăm cu drag în echipa noastră!
Telefon:
Persoana de contact:
Dr. Elia Spadoni
E-mail:
Site:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut