Șef al Direcției Operațiuni Contabile Interne | Departamentul Contabilitate și Finanțe
MAIB
№14842969, 15 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 3 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Suntem în căutarea unui coleg pasionat de contabilitate pentru a se alătura echipei noastre. În calitate de Șef al Direcției Operațiuni Contabile Interne vei fi responsabil de organizarea activității și conducerea operativă a direcției.
În acest rol vei avea următoarele sarcini:
Organizarea activității direcției, distribuirea funcțiilor, determinarea sarcinilor şi stabilirea gradului de responsabilitate a personalului, stabilirea obiectivelor şi evaluarea performanţelor salariaţilor din subordine, instruirea subalternilor;
Asigurarea înregistrării operațiunilor contabile și ținerea registrelor pe domenii de evidență, aferente: imobilizărilor corporale, imobilizărilor necorporale, stocurilor de mărfuri și materiale, formularelor de documente cu regim special, combustibilului și lubrifianților, altor active nefinanciare, veniturilor şi cheltuielilor și capitalului băncii, decontărilor cu angajații, calculului si achitării plăților salariale și altor beneficii ale angajaților total pe bancă. Calcularea, reținerea și achitarea impozitelor și contribuțiilor aferente operațiunilor efectuate;
Organizarea controlului curent şi ulterior al operaţiunilor interne și asupra legalităţii şi corectitudinii efectuării plăţilor aferente cheltuielilor băncii pentru achizițiile de bunuri, lucrări şi servicii, verificarea documentelor primare prezentate spre plată de către subunităţile băncii;
Organizarea automatizării proceselor aferente operațiunilor contabile interne;
Organizarea procesului privind inventarierea bunurilor din patrimoniul băncii, verificarea rezultatelor inventarierii, sistematizarea și prezentarea informațiilor managementului băncii. Înregistrarea rezultatelor în contabilitate.
Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:
Studii superioare în domeniul financiar-contabil;
Experiență profesională în domeniul organizării evidenței contabile (preferabil conform IFRS);
Cunoașterea legislației fiscale;
Cunoașterea 1C;
Cunoașterea standardelor internaționale de raportare financiară (IFRS), deținerea certificatelor în domeniul IFRS (ACCA, DIPIFR, CAP/CIPA și altele) constituie un avantaj;
Competențe solide în limbile română, rusă și engleză;
Abilitatea de a planifica, organiza și coordona activitatea echipei.
În echipa maib vei beneficia de:
Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
Oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
Tichete de masă;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
Flexibilitate de a lucra hibrid;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
Gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Funcția este localizată în: mun. Chișinău.
Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.
Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib!
Despre maib:
Maib este cea mai mare bancă din Republica Moldova și liderul sectorului bancar din țară. Echipa maib este formată din peste 2400 de angajați, reprezentând puţin peste un sfert din angajaţii sectorului bancar din Moldova.
Stilul de lucru agile, programul flexibil/ hibrid, dress code-ul smart casual și adresarea la „per tu” sunt doar câteva dintre elementele culturii maib care ne diferențiază și pentru care angajații au îndrăgit maib ca brand de angajator.
În echipa maib te vei bucura de un mediu de lucru prietenos și provocator, vei crește în carieră și îți vei putea pune în evidență atuurile tale profesionale.
Te așteptăm în echipa maib! E-mail:
resurseumane@maib.md
În acest rol vei avea următoarele sarcini:
Organizarea activității direcției, distribuirea funcțiilor, determinarea sarcinilor şi stabilirea gradului de responsabilitate a personalului, stabilirea obiectivelor şi evaluarea performanţelor salariaţilor din subordine, instruirea subalternilor;
Asigurarea înregistrării operațiunilor contabile și ținerea registrelor pe domenii de evidență, aferente: imobilizărilor corporale, imobilizărilor necorporale, stocurilor de mărfuri și materiale, formularelor de documente cu regim special, combustibilului și lubrifianților, altor active nefinanciare, veniturilor şi cheltuielilor și capitalului băncii, decontărilor cu angajații, calculului si achitării plăților salariale și altor beneficii ale angajaților total pe bancă. Calcularea, reținerea și achitarea impozitelor și contribuțiilor aferente operațiunilor efectuate;
Organizarea controlului curent şi ulterior al operaţiunilor interne și asupra legalităţii şi corectitudinii efectuării plăţilor aferente cheltuielilor băncii pentru achizițiile de bunuri, lucrări şi servicii, verificarea documentelor primare prezentate spre plată de către subunităţile băncii;
Organizarea automatizării proceselor aferente operațiunilor contabile interne;
Organizarea procesului privind inventarierea bunurilor din patrimoniul băncii, verificarea rezultatelor inventarierii, sistematizarea și prezentarea informațiilor managementului băncii. Înregistrarea rezultatelor în contabilitate.
Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:
Studii superioare în domeniul financiar-contabil;
Experiență profesională în domeniul organizării evidenței contabile (preferabil conform IFRS);
Cunoașterea legislației fiscale;
Cunoașterea 1C;
Cunoașterea standardelor internaționale de raportare financiară (IFRS), deținerea certificatelor în domeniul IFRS (ACCA, DIPIFR, CAP/CIPA și altele) constituie un avantaj;
Competențe solide în limbile română, rusă și engleză;
Abilitatea de a planifica, organiza și coordona activitatea echipei.
În echipa maib vei beneficia de:
Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
Oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
Tichete de masă;
Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
Flexibilitate de a lucra hibrid;
Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
Gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Funcția este localizată în: mun. Chișinău.
Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.
Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib!
Despre maib:
Maib este cea mai mare bancă din Republica Moldova și liderul sectorului bancar din țară. Echipa maib este formată din peste 2400 de angajați, reprezentând puţin peste un sfert din angajaţii sectorului bancar din Moldova.
Stilul de lucru agile, programul flexibil/ hibrid, dress code-ul smart casual și adresarea la „per tu” sunt doar câteva dintre elementele culturii maib care ne diferențiază și pentru care angajații au îndrăgit maib ca brand de angajator.
În echipa maib te vei bucura de un mediu de lucru prietenos și provocator, vei crește în carieră și îți vei putea pune în evidență atuurile tale profesionale.
Te așteptăm în echipa maib! E-mail:
resurseumane@maib.md
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳