Șef stație de alimentare cu combustibil, or. Cimișlia, str. Ștefan cel Mare 117/3
Bemol
№14833139, 13 noiembrie 2024
Oraș:
Cimișlia
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Responsabilităţi:
primirea combustibilului, a mărfurilor în market, și cafenea, în conformitate cu procedurile interne ale Companiei;
controlul și inventarierea stocurilor de combustibil și a bunurilor la stație;
asigurarea bunei funcţionări a staţiei din punct de vedere tehnic;
verificarea şi menţinerea stării de curăţenie, conform standardelor impuse de către Companie;
asigurarea nivelului înalt al serviciilor prestate către clienţi;
participarea, la necesitate, la deservirea clienţilor (alimentarea de la pompe a unităţilor de transport);
gestionarea activității marketului și a cafenelei;
organizarea și conducearea activității personalului aflat în subordine;
pregătirea și prezentarea zilnică a rapoartelor interne privind activitatea stației;
elaborarea strategiilor de atragere a clienților noi.
Cerinţe față de candidat:
studii superioare (tehnice/economice/administrare afaceri);
abilități de utilizare a calculatorului (Microsoft Office);
posedarea limbilor română şi rusă;
cunoașterea bazelor contabilității primare, constituie un avantaj;
competenţe personale organizatorice și de gestionare a echipei, precum și abilități de soluţionare a conflictelor;
experienţă de muncă în domeniul vînzărilor şi a deservirii clienţilor, constituie un avantaj.
Compania oferă:
incadrarea în muncă conform legislației în vigoare cu pachet social complet;
orar de muncă: luni-vineri - 08:00 - 17:00;
achitarea convorbirilor telefonice.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa: hr@bemol.md, indicînd postul solicitat.
Toate persoanele selectate vor fi contactate. E-mail: hr@bemol.md
079702099
primirea combustibilului, a mărfurilor în market, și cafenea, în conformitate cu procedurile interne ale Companiei;
controlul și inventarierea stocurilor de combustibil și a bunurilor la stație;
asigurarea bunei funcţionări a staţiei din punct de vedere tehnic;
verificarea şi menţinerea stării de curăţenie, conform standardelor impuse de către Companie;
asigurarea nivelului înalt al serviciilor prestate către clienţi;
participarea, la necesitate, la deservirea clienţilor (alimentarea de la pompe a unităţilor de transport);
gestionarea activității marketului și a cafenelei;
organizarea și conducearea activității personalului aflat în subordine;
pregătirea și prezentarea zilnică a rapoartelor interne privind activitatea stației;
elaborarea strategiilor de atragere a clienților noi.
Cerinţe față de candidat:
studii superioare (tehnice/economice/administrare afaceri);
abilități de utilizare a calculatorului (Microsoft Office);
posedarea limbilor română şi rusă;
cunoașterea bazelor contabilității primare, constituie un avantaj;
competenţe personale organizatorice și de gestionare a echipei, precum și abilități de soluţionare a conflictelor;
experienţă de muncă în domeniul vînzărilor şi a deservirii clienţilor, constituie un avantaj.
Compania oferă:
incadrarea în muncă conform legislației în vigoare cu pachet social complet;
orar de muncă: luni-vineri - 08:00 - 17:00;
achitarea convorbirilor telefonice.
Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa: hr@bemol.md, indicînd postul solicitat.
Toate persoanele selectate vor fi contactate. E-mail: hr@bemol.md
079702099
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳