Specialist Suport Clienți | Client Care
Darwin
№14962705, 18 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Colegiu
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Despre Noi:
Ne-am lansat în martie, 2013, în Republica Moldova, pentru a colora piața de electronice cu emoție, stil și creativitate. Scopul nostru este să dăruim fiecărui client o experiență deosebită în lumea digitală. Îl ajutăm să aleagă dispozitivul perfect pentru el, facem TEST DRIVE-uri și explicăm fără propoziții subordonate.
Responsabilități:
Monitorizarea reclamațiilor, colectarea acestora și centralizarea informației într-un Plan comun de Reclamații;
Comunicarea cu clienții, informarea lor despre rezolvarea problemei;
Interacțiunea cu Echipa Vânzări, Managerii Regionali, Product Manageri, Directorul Comercial și Service Centrele autorizate;
Dezvoltarea și îmbunătățirea proceselor existente pentru a obține un grad înalt de satisfacție a Clienților.
Cerințe:
Studii superioare sau medii de specialitate;
Experiența de lucru în domeniu - avantaj, dar nu este obligatorie;
Abilități de comunicare eficientă verbal, aplanare a conflictelor, rezistență la stres;
Cunoașterea limbilor române și ruse la nivel înalt.
Vei beneficia de următoarele condiții:
Salariu motivant şi apreciere;
Program de lucru: Luni-vineri, orele 9.00 - 18.00;
Pachet social complet;
Lucru într-o echipă tînără şi ambiţioasă.
Dacă ești interesat, trimite CV-ul la adresa hr@darwin.md indicând în subiect postul vacant.
De ce Darwin?: https://darwin.md/talente
E-mail:
hr@darwin.md
Ne-am lansat în martie, 2013, în Republica Moldova, pentru a colora piața de electronice cu emoție, stil și creativitate. Scopul nostru este să dăruim fiecărui client o experiență deosebită în lumea digitală. Îl ajutăm să aleagă dispozitivul perfect pentru el, facem TEST DRIVE-uri și explicăm fără propoziții subordonate.
Responsabilități:
Monitorizarea reclamațiilor, colectarea acestora și centralizarea informației într-un Plan comun de Reclamații;
Comunicarea cu clienții, informarea lor despre rezolvarea problemei;
Interacțiunea cu Echipa Vânzări, Managerii Regionali, Product Manageri, Directorul Comercial și Service Centrele autorizate;
Dezvoltarea și îmbunătățirea proceselor existente pentru a obține un grad înalt de satisfacție a Clienților.
Cerințe:
Studii superioare sau medii de specialitate;
Experiența de lucru în domeniu - avantaj, dar nu este obligatorie;
Abilități de comunicare eficientă verbal, aplanare a conflictelor, rezistență la stres;
Cunoașterea limbilor române și ruse la nivel înalt.
Vei beneficia de următoarele condiții:
Salariu motivant şi apreciere;
Program de lucru: Luni-vineri, orele 9.00 - 18.00;
Pachet social complet;
Lucru într-o echipă tînără şi ambiţioasă.
Dacă ești interesat, trimite CV-ul la adresa hr@darwin.md indicând în subiect postul vacant.
De ce Darwin?: https://darwin.md/talente
E-mail:
hr@darwin.md
E-mail:
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut