AK
Specialist back office

age 24 ani

Feminin

address Chișinău

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Despre mine

Sunt o persoană responsabilă, organizată și orientată spre performanță. De asemenea, sunt în continuă căutare de noi provocări. Abilitățile mele de comunicare și soluționare a problemelor sunt susținute de experiența acumulată în cadrul diverselor funcții de suport clienți. Mă adaptez rapid la schimbări și sunt mereu dispusă să învăț și să mă perfecționez.

Vezi mai mult

TOP Competențe

Multitasking 2 ani
Limbi Straine 2 ani
Abilități de Comunicare 2 ani
Adaptabilitate 2 ani
Abilități de Coordonare 2 ani
Lucrul în Echipă 1 an

Experiența profesională

Mai 2024 - Prezent
10 luni

Specialist suport online

VictoriaBank

Chișinău

VictoriaBank
Lucrul în Echipă Adaptabilitate Abilități de Coordonare Abilități de Comunicare Limbi Straine Multitasking

Gestionarea cerințelor și întrebărilor clienților prin canale online (chat, email).
Oferirea de soluții rapide și eficiente pentru problemele clienților, contribuind la creșterea satisfacției acestora.
Colaborarea strânsă cu echipele interne pentru a soluționa problemele tehnice și operaționale.

Septembrie 2023 - Mai 2024
8 luni

Suport clienți

VictoriaBank

Chișinău

VictoriaBank
Adaptabilitate Receptivitate Abilități de Comunicare Abilități de Coordonare Limbi Straine Multitasking

- Asigurarea unui suport de calitate pentru clienți prin telefon și email, oferind informații despre produsele și serviciile băncii.
- Identificarea și soluționarea plângerilor clienților, cu scopul de a îmbunătăți experiența acestora.
- Coordonarea între departamente pentru rezolvarea problemelor complexe ale clienților.

Noiembrie 2022 - Septembrie 2023
11 luni

Operator suport clienți

MAIB

Chișinău

MAIB
Adaptabilitate Lucrul în Echipă Abilități de Comunicare Abilități de Coordonare Limbi Straine Receptivitate Multitasking

- Răspunderea la solicitările clienților prin diferite canale de comunicare.
- Oferirea de soluții pentru problemele tehnice legate de platformele bancare.
- Colaborarea eficientă cu echipele interne pentru îmbunătățirea proceselor și livrarea unui serviciu de înaltă calitate.

Competențe

Limbi Straine Multitasking Receptivitate Adaptabilitate Abilități de Coordonare Abilități de Comunicare

Limbi

Română Nativ

Rusă Fluent

Engleză Fluent

Domeniile dorite

Bancar / Financiar / Economic Call-center / Back-office Management

Studii: Superioare

Studiez la moment

USM

Facultatea: Științe economice

Specialitatea: Finanțe și bănci

Preferințe pentru job

Locul de muncă

În locația angajatorului

Hibrid (Oficiu/Acasă)

Programul de muncă

Full-time

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".