46 ani
Feminin
Glodeni
10 000 MDL
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Despre mine
În timpul liber, îmi place să merg la sală și să particip regulat la maratoane caritabile, pentru a ajuta comunitatea și pentru a rămâne în formă și sănătoas. De asemenea, îmi place să fiu la curent cu tendințele, atât la nivel național, cât și modul în care evenimente internaționale ne impactează, ceea ce mă ajută să obțin inspirație pentru articolele pe care le produc atunci când lucrez.
Administrarea personalului
- Gestionarea drepturilor individuale ale personalului, inclusiv salariile și indemnizațiile, precum și administrarea contractelor și procedurilor de angajare legate de intrarea în funcție, perioadele de probă, reînnoirea contractelor și încetarea raporturilor de muncă;
- Gestionarea și sprijinul procedurilor legate de condițiile de muncă ale personalului, de gestionarea timpului, de concedii și absențe;
- Sprijin procesului de integrare a personalului, oferirea îndrumărilor și informațiilor cu privire la aspectele relevante.
- furnizarea analizei și consultanță juridică bazate pe soluții pentru a asigura conformitatea cu obligațiile juridice, administrative;
- asistența la redactarea avizelor juridice, rapoartelor și documentelor de lucru asupra oricărei probleme juridice apărute;
- asistență la elaborarea/actualizarea proiectelor de modele, ghiduri, norme interne, norme de punere în aplicare, proceduri, politici sau decizii;
- asistență la pregătirea documentelor juridice pentru a fi transmise intern și pentru aprobare;
- contribuirea la abordarea adoptată cu privire la chestiunile juridice și asigurarea conformității cu normele și reglementările existente;
- consultanță juridică în cadrul întâlnirilor și al grupurilor de lucru, după caz;
- efectuarea altor sarcini conexe la cererea conducătorului unității.
Experiența profesională
Iulie 2003 - Prezent
21 ani 5 luni
jurist
Primăria orașului Glodeni
Glodeni
Administrarea personalului
- Gestionarea drepturilor individuale ale personalului, inclusiv salariile și indemnizațiile, precum și administrarea contractelor și procedurilor de angajare legate de intrarea în funcție, perioadele de probă, reînnoirea contractelor și încetarea raporturilor de muncă;
- Gestionarea și sprijinul procedurilor legate de condițiile de muncă ale personalului, de gestionarea timpului, de concedii și absențe;
- Sprijin procesului de integrare a personalului, oferirea îndrumărilor și informațiilor cu privire la aspectele relevante.
în calitate de jurist - primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei; tehnoredactare de documente;ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari; perfectarea procedurilor privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de muncă, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu legislația din RM; la angajare, aducerea la cunoștința lucrătorului Regulamentele institutiei; asigurarea evidenţei curente privind resursele umane; gestionarea și actualizarea dosarelor personale ale angajaților; evidența tabelelor de pontaj; evidența graficului concediilor anuale de odihnă; stocarea și completarea tuturor actelor relevante, necesare a fi întocmite de angajator: fișe, instrucțiuni, registre, ordine, scheme și alte forme de acte;
Limbi
Română Fluent
Rusă Fluent
Engleză Mediu
Studii: Superioare
Absolvit în: 2000
Universitatea din St.-Petersburg Ecologie, Politică și Drept
Facultatea: jurispridența
Specialitatea: jurist
Preferințe pentru job
Programul de muncă
Full-time
Permis de conducere
Categoria: A
Cu automobil personal
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".