
58 ani
Feminin
Chișinău
20 000 MDL
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".
Despre mine
Microsoft Word
Microsoft Excel
Microsoft Power Point
Internet
iiko
SIRIEUS
Outlook
Experiența profesională
Mai 2021 - Prezent
4 ani 4 luni
Sef Serviciul Intern de protectie si Prevenire
ICS „OILTECH” SRL
Chișinău
a) Auditul in domeniul SSM si raport privind abaterile legislative depistate;
b) Elaborarea ordinelor de numire a persoanelor responsabile de securitatea şi sănătatea în muncă la unitate;
c) Efectuarea instruirii introductiv generală în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
d) Monitorizarea efectuarii instruirii la locul de munca si periodica privind securitatea muncii;
e) Elaborarea pachetului de instrucţiuni privind securitatea şi sănătatea în muncă necesare în procesul de activitate(aprobarea prin ordin):
f) Elaborarea și întocmirea Registrul de înregistrare a instrucțiunilor de securitate și sănătate în muncă;
g) Elaborarea și întocmirea fișele personale de instruire în domeniul securității și sănătații în muncă pentru toți angajații;
h) Întocmirea planului anual de protecţie şi prevenire(aprobarea prin ordin);
i) Efectuarea evaluarii factorilor de risc profesional la locurile de muncă cu întocmirea următoarelor documente:
- Ordinul cu privire la evaluarea riscurilor profesionale;
- Scala de cotare a gravităţii şi probabilităţii consecinţelor acţiunii factorilor de risc;
- Fișele de evaluare a riscurilor profesionale pentru toate funcțiile și locurile de muncă;
j) Elaborarea și întocmirea urmatoarele Registre:
- Registrul de înregistrare a instruirilor pentru atribuirea I grupe de electrosecuritate a personalului neelectrotehnic;
- Registrul de evidenta a instruirilor privind apararea impotriva incendiilor;
- Registru pentru acordare a echipamentului individual de protecție lucrătorilor;
- Registru de înregistrare a accidentelor de muncă la întreprindre.
k) Întocmirea Regulamentului cu privire la stabilirea atribuţiilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă a conducătorilor unităţii, lucratorilor desemnaţi (specialist securitatea şi sănătatea muncii) sau serviciu extern de securitate şi sănătate în muncă, conducătorilor locurilor de muncă, specialiştilor şi lucrătorilor;
l) Participarea si oferirea asistentei în cadrul controalelor efectuate de către organele cu drept de control în domeniul SSM;
m) Participarea la cercetarea accidentelor de muncă;
n) Propunerea periodică a recomandarilor si măsurilor de înlăturare a abaterilor de la legislația SSM.
o) Verificarea si monitorizarea a factorilor de risc profesional pe teritoriul intreprinderii
p) Intocmirea proceselor verbale,predscriptie pentru incalcarile cerintelor de securitate si sanatate in munca.
r) Organizarea cursurilor de acordarea I ajutor
s) Organizarea cursurilor de instruirea la I categorie in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca a specialistilor si conducatorilor locurilor de munca
t) Intocmirea fiselor colective cu salariatii straini.
u) Participarea la organizarea si monitorizarea controlului medical periodic a salariatiilor.
Iunie 2019 - Octombrie 2023
4 ani 4 luni
SPECIALIST SECURITATEA SI SANATATEA IN MUNCA / MANAGER RESURSE UMANE
„Sofilarex PLUS” SRL / SRL „Caviloc”
Chișinău
a) Auditul in domeniul SSM si raport privind abaterile legislative depistate;
b) Elaborarea ordinelor de numire a persoanelor responsabile de securitatea şi sănătatea în muncă la unitate;
c) Efectuarea instruirii introductiv generală în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
d) Monitorizarea efectuarii instruirii la locul de munca si periodica privind securitatea muncii;
e) Elaborarea pachetului de instrucţiuni privind securitatea şi sănătatea în muncă necesare în procesul de activitate(aprobarea prin ordin):
f) Elaborarea și întocmirea Registrul de înregistrare a instrucțiunilor de securitate și sănătate în muncă;
g) Elaborarea și întocmirea fișele personale de instruire în domeniul securității și sănătații în muncă pentru toți angajații;
h) Întocmirea planului anual de protecţie şi prevenire(aprobarea prin ordin);
i) Efectuarea evaluarii factorilor de risc profesional la locurile de muncă cu întocmirea următoarelor documente:
- Ordinul cu privire la evaluarea riscurilor profesionale;
- Scala de cotare a gravităţii şi probabilităţii consecinţelor acţiunii factorilor de risc;
- Fișele de evaluare a riscurilor profesionale pentru toate funcțiile și locurile de muncă;
j) Elaborarea și întocmirea urmatoarele Registre:
- Registrul de înregistrare a instruirilor pentru atribuirea I grupe de electrosecuritate a personalului neelectrotehnic;
- Registrul de evidenta a instruirilor privind apararea impotriva incendiilor;
- Registru pentru acordare a echipamentului individual de protecție lucrătorilor;
- Registru de înregistrare a accidentelor de muncă la întreprindre.
k) Întocmirea Regulamentului cu privire la stabilirea atribuţiilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă a conducătorilor unităţii, lucratorilor desemnaţi (specialist securitatea şi sănătatea muncii) sau serviciu extern de securitate şi sănătate în muncă, conducătorilor locurilor de muncă, specialiştilor şi lucrătorilor;
l) Participarea si oferirea asistentei în cadrul controalelor efectuate de către organele cu drept de control în domeniul SSM;
m) Participarea la cercetarea accidentelor de muncă;
n) Propunerea periodică a recomandarilor si măsurilor de înlăturare a abaterilor de la legislația SSM.
o) Verificarea si monitorizarea a factorilor de risc profesional pe teritoriul intreprinderii
p) Intocmirea proceselor verbale,predscriptie pentru incalcarile cerintelor de securitate si sanatate in munca.
r) Organizarea cursurilor de acordarea I ajutor
s) Organizarea cursurilor de instruirea la I categorie in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca a specialistilor si conducatorilor locurilor de munca
t) Intocmirea fiselor colective cu salariatii straini.
u)Participarea la organizarea si monitorizarea controlului medical periodic a salariatiilor.
Septembrie 2019 - Decembrie 2021
2 ani 3 luni
Manager resurse umane / Specialist Securitatea si Sanatatea in Munca
SRL „Ferma cu Origini”
Chișinău
Manager resurse umane / Specialist RU
Noiembrie 2019 - Decembrie 2020
1 an 1 lună
SPECIALIST SECURITATEA SI SANATATEA IN MUNCA / MANAGER RESURSE UMANE
„5AQ INVEST” SRL
Chișinău
a) Auditul in domeniul SSM si raport privind abaterile legislative depistate;
b) Elaborarea ordinelor de numire a persoanelor responsabile de securitatea şi sănătatea în muncă la unitate;
c) Efectuarea instruirii introductiv generală în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
d) Monitorizarea efectuarii instruirii la locul de munca si periodica privind securitatea muncii;
e) Elaborarea pachetului de instrucţiuni privind securitatea şi sănătatea în muncă necesare în procesul de activitate(aprobarea prin ordin):
f) Elaborarea și întocmirea Registrul de înregistrare a instrucțiunilor de securitate și sănătate în muncă;
g) Elaborarea și întocmirea fișele personale de instruire în domeniul securității și sănătații în muncă pentru toți angajații;
h) Întocmirea planului anual de protecţie şi prevenire (aprobarea prin ordin);
i) Efectuarea evaluarii factorilor de risc profesional la locurile de muncă cu întocmirea următoarelor documente:
- Ordinul cu privire la evaluarea riscurilor profesionale;
- Scala de cotare a gravităţii şi probabilităţii consecinţelor acţiunii factorilor de risc;
- Fișele de evaluare a riscurilor profesionale pentru toate funcțiile și locurile de muncă;
j) Elaborarea și întocmirea urmatoarele Registre:
- Registrul de înregistrare a instruirilor pentru atribuirea I grupe de electrosecuritate a personalului neelectrotehnic;
- Registrul de evidenta a instruirilor privind apararea impotriva incendiilor;
- Registru pentru acordare a echipamentului individual de protecție lucrătorilor;
- Registru de înregistrare a accidentelor de muncă la întreprindre.
k) Întocmirea Regulamentului cu privire la stabilirea atribuţiilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă a conducătorilor unităţii, lucratorilor desemnaţi (specialist securitatea şi sănătatea muncii) sau serviciu extern de securitate şi sănătate în muncă, conducătorilor locurilor de muncă, specialiştilor şi lucrătorilor;
l) Participarea si oferirea asistentei în cadrul controalelor efectuate de către organele cu drept de control în domeniul SSM;
m) Participarea la cercetarea accidentelor de muncă;
n) Propunerea periodică a recomandarilor si măsurilor de înlăturare a abaterilor de la legislația SSM.
o) Verificarea si monitorizarea a factorilor de risc profesional pe teritoriul intreprinderii
p) Intocmirea proceselor verbale,predscriptie pentru incalcarile cerintelor de securitate si sanatate in munca.
r) Organizarea cursurilor de acordarea I ajutor
s) Organizarea cursurilor de instruirea la I categorie in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca a specialistilor si conducatorilor locurilor de munca
t) Intocmirea fiselor colective cu salariatii straini.
u) Participarea la organizarea si monitorizarea controlului medical periodic a salariatiilor.
MUNCA/MANAGER RESURSE UMANE
Septembrie 2016 - Noiembrie 2019
3 ani 3 luni
Sef Departament Resurse Umane
SRL „Castel Mimi”
Anenii Noi
Resurse Umane/Securitatea si sanatatea in Munca
Mai 2005 - Noiembrie 2019
14 ani 7 luni
INGINER SECURITATEA SANATATEA IN MUNCA / SPECIALIST RESURSE UMANE
IMSP ANENII NOI
Anenii Noi
a) Auditul in domeniul SSM si raport privind abaterile legislative depistate;
b) Elaborarea ordinelor de numire a persoanelor responsabile de securitatea şi sănătatea în muncă la unitate;
c) Efectuarea instruirii introductiv generală în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
d) Monitorizarea efectuarii instruirii la locul de munca si periodica privind securitatea muncii;
e) Elaborarea pachetului de instrucţiuni privind securitatea şi sănătatea în muncă necesare în procesul de activitate (aprobarea prin ordin);
f) Elaborarea și întocmirea Registrul de înregistrare a instrucțiunilor de securitate și sănătate în muncă;
g) Elaborarea și întocmirea fișele personale de instruire în domeniul securității și sănătații în muncă pentru toți angajații;
h) Întocmirea planului anual de protecţie şi prevenire(aprobarea prin ordin);
i) Efectuarea evaluarii factorilor de risc profesional la locurile de muncă cu întocmirea următoarelor documente:
- Ordinul cu privire la evaluarea riscurilor profesionale;
- Scala de cotare a gravităţii şi probabilităţii consecinţelor acţiunii factorilor de risc;
- Fișele de evaluare a riscurilor profesionale pentru toate funcțiile și locurile de muncă;
j) Elaborarea și întocmirea urmatoarele Registre:
- Registrul de înregistrare a instruirilor pentru atribuirea I grupe de electrosecuritate a personalului neelectrotehnic;
- Registrul de evidenta a instruirilor privind apararea impotriva incendiilor;
- Registru pentru acordare a echipamentului individual de protecție lucrătorilor;
- Registru de înregistrare a accidentelor de muncă la întreprindre.
k) Întocmirea Regulamentului cu privire la stabilirea atribuţiilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă a conducătorilor unităţii, lucratorilor desemnaţi (specialist securitatea şi sănătatea muncii) sau serviciu extern de securitate şi sănătate în muncă, conducătorilor locurilor de muncă, specialiştilor şi lucrătorilor;
l) Participarea si oferirea asistentei în cadrul controalelor efectuate de către organele cu drept de control în domeniul SSM;
m) Participarea la cercetarea accidentelor de muncă;
n) Propunerea periodică a recomandarilor si măsurilor de înlăturare a abaterilor de la legislația SSM.
o) Verificarea si monitorizarea a factorilor de risc profesional pe teritoriul intreprinderii
p) Intocmirea proceselor verbale,predscriptie pentru incalcarile cerintelor de securitate si sanatate in munca.
r) Organizarea cursurilor de acordarea I ajutor
s) Organizarea cursurilor de instruirea la I categorie in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca a specialistilor si conducatorilor locurilor de munca
t) Intocmirea fiselor colective cu salariatii straini.
u) Participarea la organizarea si monitorizarea controlului medical periodic a salariatiilor.
Aprilie 2013 - Septembrie 2016
3 ani 6 luni
SPECIALIST SECURITATEA SANATATEA IN MUNCA
SRL „VISPAS SI CO SRL”
Chișinău
a) Auditul in domeniul SSM si raport privind abaterile legislative depistate;
b) Elaborarea ordinelor de numire a persoanelor responsabile de securitatea şi sănătatea în muncă la unitate;
c) Efectuarea instruirii introductiv generală în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
d) Monitorizarea efectuarii instruirii la locul de munca si periodica privind securitatea muncii;
e) Elaborarea pachetului de instrucţiuni privind securitatea şi sănătatea în muncă necesare în procesul de activitate(aprobarea prin ordin);
f) Elaborarea și întocmirea Registrul de înregistrare a instrucțiunilor de securitate și sănătate în muncă;
g) Elaborarea și întocmirea fișele personale de instruire în domeniul securității și sănătații în muncă pentru toți angajații;
h) Întocmirea planului anual de protecţie şi prevenire(aprobarea prin ordin);
i) Efectuarea evaluarii factorilor de risc profesional la locurile de muncă cu întocmirea următoarelor documente:
- Ordinul cu privire la evaluarea riscurilor profesionale;
- Scala de cotare a gravităţii şi probabilităţii consecinţelor acţiunii factorilor de risc;
- Fișele de evaluare a riscurilor profesionale pentru toate funcțiile și locurile de muncă;
j) Elaborarea și întocmirea urmatoarele Registre:
- Registrul de înregistrare a instruirilor pentru atribuirea I grupe de electrosecuritate a personalului neelectrotehnic;
- Registrul de evidenta a instruirilor privind apararea impotriva incendiilor;
- Registru pentru acordare a echipamentului individual de protecție lucrătorilor;
- Registru de înregistrare a accidentelor de muncă la întreprindre.
k) Întocmirea Regulamentului cu privire la stabilirea atribuţiilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă a conducătorilor unităţii, lucratorilor desemnaţi (specialist securitatea şi sănătatea muncii) sau serviciu extern de securitate şi sănătate în muncă, conducătorilor locurilor de muncă, specialiştilor şi lucrătorilor;
l) Participarea si oferirea asistentei în cadrul controalelor efectuate de către organele cu drept de control în domeniul SSM;
m) Participarea la cercetarea accidentelor de muncă;
n) Propunerea periodică a recomandarilor si măsurilor de înlăturare a abaterilor de la legislația SSM.
o) Verificarea si monitorizarea a factorilor de risc profesional pe teritoriul intreprinderii
p) Intocmirea proceselor verbale,predscriptie pentru incalcarile cerintelor de securitate si sanatate in munca.
r) Organizarea cursurilor de acordarea I ajutor
s) Organizarea cursurilor de instruirea la I categorie in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca a specialistilor si conducatorilor locurilor de munca
t) Intocmirea fiselor colective cu salariatii straini .
u) Participarea la organizarea si monitorizarea controlului medical periodic a salariatiilor.
Aprilie 2002 - Mai 2005
3 ani 1 lună
Manager vinzari
URECOOP
Anenii Noi
Manager vinzari
Ianuarie 1988 - Aprilie 1995
7 ani 4 luni
Depozitar
Selihoztehnica
Anenii Noi
depozitar
Mai 1987 - Decembrie 1987
8 luni
Inginer electric
Anenii Noi
Electricitate
Limbi
Română Fluent
Rusă Fluent
Domeniul dorit
Studii: Superioare
Absolvit în: 1992
UNIVERSITATEA AGRARA
Facultatea: ELECTOFICAREA/MECANIZAREA
Specialitatea: ELECTRO/MECANIC
Absolvit în: 1987
TEHNICUM
Facultatea: ELECTROFICARE / MECANIZARE
Specialitatea: ELECTRO / MECANIC
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2023
Întreprinderea de stat Centrul de instruire în domeniul relaţiilor de muncă Instruire
Organizator: Întreprinderea de stat Centrul de instruire în domeniul relaţiilor de muncă
Absolvit în: 2024
Quality Management System (QMS) international Auditor course
Organizator: BUSINESS ASSURANCE Management System Certification & Training Activities
Absolvit în: 2022
Instruire in domeniul Securitatea si sanatatea in munca,pentru specialisti pentru protectia muncii (nivelul II)
Organizator: Întreprinderea de stat Centrul de instruire în domeniul relaţiilor de muncă
Absolvit în: 2018
Legislati muncii. Cadrul legal si aplicarea practica in resurse umane
Organizator: Centru de instuire si dezvoltare „INTELECT CENTRE”
Absolvit în: 2016
Managment in resurse umane
Organizator: Centru de instuire si dezvoltare CCED
Absolvit în: 2015
Cursuri pentru „Controlul treziei” Absolvit în 2015
Organizator: Ministerul Sănătăţii al Republicii Moldova
Absolvit în: 2015
Intreprinderea de stat Centrul de instruire în domeniul relaţilor de muncă. -specialitatea specialist pentru protecţia muncii.
Organizator: Întreprinderea de stat Centrul de instruire în domeniul relaţiilor de muncă
Absolvit în: 2011
Cursul de instruire a colaboratorilor subdiviziunii resurse umane
Absolvit în: 2011
Stagiu de formare „Conduita integrala a sanatatii adolescentiilor”
Organizator: Ministerul Sănătăţii al Republicii Moldova
Absolvit în: 2005
Cursuri pentru RSRG Absolvit în 2005 Cursuri-Reguli de construire şi exploatare inofensivă a ascensoarelor
Preferințe pentru job
Programul de muncă
Full-time
Permis de conducere
Categoria: B
Cu automobil personal
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".