CV № 416023 din 3 august 2025
3 august 2025
Specialist achizitii, logistica, contabilitate, finante

age 47 ani

Masculin

address Ungheni

30 000 MDL

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".

Despre mine

persoană optimistă, responsabilă, informată, studiez mult legislația în domeniul de competență, citesc cărți, joc fotbal

- utilizator încrezut MS Office, Word, Excel, Programe interne de gestionare date - nivel înalt;
- utilizator încrezut Sistemul de achiziții electronice Mtender, Achiziții.md - nivel înalt;
- utilizator încrezut Programul 1C - nivel înalt;
- cunoașterea legislației în domeniu achizițiilor publice;
- planificare și previziune etc.

Vezi mai mult

Experiența profesională

Iulie 2000 - Prezent
25 ani 2 luni

Șef secție management logistic

Direcția regională Vest a IGPF al MAI

Ungheni

1. Coordonarea activităților de exploatare a utilajelor, mecanismelor, transportului și rețelelor inginerești;
2. Asigurarea integrității valorilor materiale și nemateriale aflate în gestiune;
3. Organizarea și coordonarea proceselor de dotare a subdiviziunilor subordonate, întreținere și exploatare de către acestea a bunurilor materiale, tehnicii, armamentului, utilajului energetic și auxiliar, a proiectelor inginerești, transportului, edificiilor, clădirilor și construcțiilor aflate în gestiune;
4. Elaborarea Planului de Finanțare și Planului de Achiziții a Direcției regionale, în limita competenței Secției, referitor la aprovizionarea cu resurse energetice, termice, apă și utilaj necesar pentru deservirea și întreținerea activității Direcției regionale;
5. Coordonează și este responsabil de Procesul de achiziții publice realizat printr-o succesiune de etape, după parcurgerea cărora se obține produsul sau dreptul de utilizare al acestuia, serviciul sau lucrarea, ca urmare a atribuirii unui contract de achiziție publică.
6. Identificarea, evaluarea și prioritizarea riscurilor asociate obiectivelor și activităților specifice serviciului;
7. Coordonarea executării reparațiilor curente, capitale și investițiilor capitale;
8. Implementarea activităților de control intern managerial întru diminuarea riscurilor aferente obiectivelor Secției.

Limbi

Română Fluent

Rusă Fluent

Italiană Fluent

Franceză Mediu

Engleză Elementar

Studii: Superioare

Absolvit în: 2000

Academia de Studii Economice din Moldova

Facultatea: Cibernetică, statistică și informatică economică

Specialitatea: Statistică și previziune economică

Cursuri, training-uri

Absolvit în: 2005

Organizarea Activității Cancelariilor din Organele Administrației Publice Centrale de Specialitate

Organizator: Academia de Administrare Publică pe lângă Președintele Republicii Moldova

Absolvit în: 2006

Managementul Administrației Publice Centrale

Organizator: Academia de Administrare Publică pe lângă Președintele Republicii Moldova

Absolvit în: 2007

Dezvoltarea Managerială și Arta Conducerii

Organizator: Academia de Administrare Publică pe lângă Președintele Republicii Moldova

Absolvit în: 2011

Administrarea Afacerii

Organizator: Centrul de Dezvoltare Economică și Afaceri Publice, proiect OSCE nr.3100071 realizat de Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova în colaborare cu ASEM

Absolvit în: 2021

Management și Leadership

Organizator: Academia de Administrare Publică

Absolvit în: 2023

Seminar online Achizițiile publice de valoare mică. Modificări legislative. Aspecte comparative între HG nr.665/2016 și HG nr.870/2022

Organizator: SIMPALS SRL, Achiziții.md

Absolvit în: 2023

Curs online Prezentarea sistemului de achiziții electronice Mtender

Organizator: Instituția Publică Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe

Absolvit în: 2023

Curs online Achiziții publice: concept, principii și reglementări

Organizator: Instituția Publică Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe

Absolvit în: 2023

Curs online Prezentarea sistemului de achiziții electronice Mtender

Organizator: Instituția Publică Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe

Absolvit în: 2023

Traning online Inventarierea – instrumentul de bună gestionare a patrimoniului

Organizator: Academia de Management Public AES SIDE

Absolvit în: 2024

Seminar online Aspecte practice cu privire la procedurile de achiziții publice - de la planificare, evaluare, implementare, monitorizare și până la arhivarea dosarului

Organizator: Centrul de instruire și consultanță în management financiar și contabilitate PASILIUB-CONT SRL

Preferințe pentru job

Programul de muncă

Full-time

Permis de conducere

Categoria: A, B, C

Cu automobil personal

Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".