
47 ani
Masculin
Ungheni
30 000 MDL
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".
Despre mine
persoană optimistă, responsabilă, informată, studiez mult legislația în domeniul de competență, citesc cărți, joc fotbal
- utilizator încrezut MS Office, Word, Excel, Programe interne de gestionare date - nivel înalt;
- utilizator încrezut Sistemul de achiziții electronice Mtender, Achiziții.md - nivel înalt;
- utilizator încrezut Programul 1C - nivel înalt;
- cunoașterea legislației în domeniu achizițiilor publice;
- planificare și previziune etc.
Experiența profesională
Iulie 2000 - Prezent
25 ani 2 luni
Șef secție management logistic
Direcția regională Vest a IGPF al MAI
Ungheni
1. Coordonarea activităților de exploatare a utilajelor, mecanismelor, transportului și rețelelor inginerești;
2. Asigurarea integrității valorilor materiale și nemateriale aflate în gestiune;
3. Organizarea și coordonarea proceselor de dotare a subdiviziunilor subordonate, întreținere și exploatare de către acestea a bunurilor materiale, tehnicii, armamentului, utilajului energetic și auxiliar, a proiectelor inginerești, transportului, edificiilor, clădirilor și construcțiilor aflate în gestiune;
4. Elaborarea Planului de Finanțare și Planului de Achiziții a Direcției regionale, în limita competenței Secției, referitor la aprovizionarea cu resurse energetice, termice, apă și utilaj necesar pentru deservirea și întreținerea activității Direcției regionale;
5. Coordonează și este responsabil de Procesul de achiziții publice realizat printr-o succesiune de etape, după parcurgerea cărora se obține produsul sau dreptul de utilizare al acestuia, serviciul sau lucrarea, ca urmare a atribuirii unui contract de achiziție publică.
6. Identificarea, evaluarea și prioritizarea riscurilor asociate obiectivelor și activităților specifice serviciului;
7. Coordonarea executării reparațiilor curente, capitale și investițiilor capitale;
8. Implementarea activităților de control intern managerial întru diminuarea riscurilor aferente obiectivelor Secției.
Limbi
Română Fluent
Rusă Fluent
Italiană Fluent
Franceză Mediu
Engleză Elementar
Studii: Superioare
Absolvit în: 2000
Academia de Studii Economice din Moldova
Facultatea: Cibernetică, statistică și informatică economică
Specialitatea: Statistică și previziune economică
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2005
Organizarea Activității Cancelariilor din Organele Administrației Publice Centrale de Specialitate
Organizator: Academia de Administrare Publică pe lângă Președintele Republicii Moldova
Absolvit în: 2006
Managementul Administrației Publice Centrale
Organizator: Academia de Administrare Publică pe lângă Președintele Republicii Moldova
Absolvit în: 2007
Dezvoltarea Managerială și Arta Conducerii
Organizator: Academia de Administrare Publică pe lângă Președintele Republicii Moldova
Absolvit în: 2011
Administrarea Afacerii
Organizator: Centrul de Dezvoltare Economică și Afaceri Publice, proiect OSCE nr.3100071 realizat de Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova în colaborare cu ASEM
Absolvit în: 2021
Management și Leadership
Organizator: Academia de Administrare Publică
Absolvit în: 2023
Seminar online Achizițiile publice de valoare mică. Modificări legislative. Aspecte comparative între HG nr.665/2016 și HG nr.870/2022
Organizator: SIMPALS SRL, Achiziții.md
Absolvit în: 2023
Curs online Prezentarea sistemului de achiziții electronice Mtender
Organizator: Instituția Publică Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe
Absolvit în: 2023
Curs online Achiziții publice: concept, principii și reglementări
Organizator: Instituția Publică Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe
Absolvit în: 2023
Curs online Prezentarea sistemului de achiziții electronice Mtender
Organizator: Instituția Publică Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe
Absolvit în: 2023
Traning online Inventarierea – instrumentul de bună gestionare a patrimoniului
Organizator: Academia de Management Public AES SIDE
Absolvit în: 2024
Seminar online Aspecte practice cu privire la procedurile de achiziții publice - de la planificare, evaluare, implementare, monitorizare și până la arhivarea dosarului
Organizator: Centrul de instruire și consultanță în management financiar și contabilitate PASILIUB-CONT SRL
Preferințe pentru job
Programul de muncă
Full-time
Permis de conducere
Categoria: A, B, C
Cu automobil personal
Pentru a vedea datele de contact ale candidatului trebuie să vă înregistrați și să achitați pentru "Acces la baza de CV‑uri".