30 ani
Masculin
Chișinău
16 000 MDL
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Despre mine
Aptitudini:
Abilități de evaluare și diminuare a posibilelor erori / conflicte atît în cadrul colectivului cît și cele personale.
De-a lungul timpul am început să fiu cu mult mai rezistent și rezilient la orice tip de stres.
Adaptabil.
Hobby:
Editare grafică utilizînd pachetele grafice Adobe Photoshop/Illustrator/Corel Draw. Crearea modificatiilor (textures,bump maps, mipmaps pentru jocuri video bazate pe Creation Engine.
Am început a învăța pachetul 3D Blender pentru crearea diferitor modele în spațiul virtual.
Recent am creat un sistem modulat pentru preluarea datelor de pe mai multe platforme e-com moldovenesti si crearea bazelor de date relative ale acestora.
TOP Competențe
Experiența profesională
August 2023 - Octombrie 2024
1 an 2 luni
Functionar gestionarea stocurilor
Aridon
Chișinău
- Acțiuni de recepție, repartizare și stocare a tuturor articolelor vestimentare, fie din fluxul extern și/sau intern al companiei.
- Completarea comenzilor clienților și împachetarea acestora pentru livrarea lor ulterioară .
- Inventarierea metodica si sistematica a stocurilor curente ale depozitului și stocurile aferente tuturor magazinelor aflate în subordinea companiei.
-Utilizarea programului bazei de date întru gestionarea stocurilor, articolelor și documentelor aferente activității companiei.
(Invoice, Facturi, Resortari, Comenzi, etc.)
Februarie 2022 - Martie 2023
1 an 1 lună
Depozitar
DHL Greven-Rekenfeld
Greven, Germany
- Acțiuni de recepție și stocare a articolelor din fluxul intern al depozitelor și acordarea unui loc de păstrare în acord cu regulile interne utilizînd (MDT) scanerul electronic personal.
- Acțiuni generale și specifice organizaționale pentru asigurarea unui proces de colectare, stocare și expediție a articolelor/ paletelor utilizînd utilaje specifice (roca mecanică și/sau roca electrica).
- Completarea comenzilor clienților si împachetarea
acestora pe banda operațională a depozitelor.
- Raportarea oricărui defect a articolelor și/sau echipamentului prezent în dotare care ar pereclita proceselor operaționale.
Iunie 2019 - Iulie 2020
1 an 1 lună
Housekeeping Porter
Marriott Hotel Canary Wharf
London
- Acțiuni de recepție și stocare a articolelor de lenjerie/articole cosmetice/ustensile generale pentru departamentul Housekeeping și plasarea acestora în locuri special amenajate.
- Acțiuni generale și specifice organizaționale și/sau de curățenie pentru a asigura o imagine favorabilă și operabilitate în întregime a departamentului.
- Prioritizarea acțiunilor împreună cu Supervisorii și crearea planurilor de întreținere întru stabilirea unui proces eficient și flexibil care ar favora o execuție rapidă a departamentului.
- Asistență generală și acordarea priorității nevoilor clienților hotelului pe toată perioada șederii acestora.
- Raportarea oricărui defect ale articolelor și/sau echipamentului prezent în dotare care ar pereclita proceselor generale de întreținere a hotelului.
Aprilie 2018 - Iunie 2019
1 an 3 luni
Laundry Attendant
Hilton
London, Bankside
- Acțiuni de recepție și stocare a articolelor chimice specializate conform standartelor operaționale și regulilor interne impuse de managerii generali.
- Inventarierea, menținerea și raportare despre starea stock’ului către manager și evaluarea necesităților departamentului pentru a stabili numarul necesar de articole care ar fi necesare.
- Intreținerea uniformelor tuturor departamentelor hotelului și stocarea acestora pentru o ulterioară utilizare.
- Menținerea unei evidențe zilnice ale uniformelor puse în circulația departamentelor.
- Raportarea oricărui defect a articolelor și/sau echipamentului prezent în dotare care ar pereclita proceselor departamentului.
Martie 2016 - Martie 2018
2 ani
Operator introducere date
VILMAR-GRUP S.R.L.
Chișinău
- Recepționarea apelurilor telefonice ale clienților de pe întreg teritoriul Republicii Moldova întru plasarea comenzilor pentru producția companiei “Pegas S.R.L”.
- Acțiuni de diminuare și rezolvare a erorilor în cadrul acțiunilor zilnice atît în raport cu clienții cît și cu expeditorii din cadrul companiei.
- Întreținerea bazei de date a clienților și modificarea ei în raport cu informația curentă accesibila.
- Apelarea clienților întru suplinirea numărului de comenzi executate și prevăzute pentru ziua următoare.
- Evidența datoriilor clienților și notificarea ulterioară a acestora.
Iulie 2014 - Martie 2016
1 an 8 luni
Operator introducere date
Pegas S.R.L.
Chișinău
- Recepționarea apelurilor telefonice a clienților companiei și procesarea comenzilor acestora utilizînd aplicația 1C.
- Acțiuni de diminuare și rezolvare a erorilor în cadrul acțiunilor zilnice atît în raport cu clienții cît și cu expeditorii din cadrul companiei.
- Înregistrarea clientilor noi in baza patentelor/actelor fiscale si semnarea ulterioară a contractelor între Pegas S.R.L FCP și aceștia.
- Întreținerea bazei de date a clienților și modificarea ei în raport cu informația curentă accesibilă.
- Apelarea clienților întru suplinirea numărului de comenzi executate și prevăzute pentru ziua următoare.
Competențe
Limbi
Română Nativ
Rusă Fluent
Engleză Comunicare
Domeniile dorite
Studii: Medii de specialitate
Absolvit în: 2014
Școala Profesională NR.6
Specialitatea: Operator calculatoare electronice (Gradul 4)
Absolvit în: 2010
Liceul Teoretic “N.Dadiani”
Preferințe pentru job
Locul de muncă
În locația angajatorului
Hibrid (Oficiu/Acasă)
Programul de muncă
Full-time
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".