Business Operation Support Specialist
ProCredit Bank
№14841708, 15 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Responsabilități:
Îndeplinirea calitativă și în termeni oportuni a atribuțiilor sale de serviciu, cât și a sarcinilor încredințate de către Superior/Membrul Comitetului de Conducere a Băncii, în vederea eficientizării activității și realizării intereselor, scopurilor și planului de afaceri al Băncii;
Menţinerea unei comunicări permanente cu toţi clienţii creditari pentru solicitarea actelor ce țin de procesul de creditare (rapoarte financiare, documente de proprietate si asigurarea pentru bunurile ce urmează a fi gajate, solicitarea altor acte necesare;
Semnarea contractelor/acordurilor adiționale necesare pentru îndeplinirea deciziilor Comitetului de Credite:
Semnarea cu clientul a pachetului de documente necesar pentru debursarea creditului;
Organizarea procesului de înregistrare a gajului în Registrul gajului bunurilor mobile/imobile;
Monitorizarea prezentării actelor aferente procesului de creditare
Monitorizarea respectării de către clienţi a prevederilor contractuale şi luarea măsurilor necesare în cazul neîndeplinirii condiţiilor stipulate;
Monitorizarea transmiterii de către subdiviziuni în Sediul Principal, în termeni prestabiliți, a pachetelor de documente originale, semnate de către clienți;
Deservirea rapidă şi eficientă a clienţilor business conform principiilor şi valorilor de bază ale Băncii.
Cerințe de calificare:
Studii superioare, preferabil în economie;
Abilităţi analitice;
Abilităţi de comunicare şi negociere;
Abilităţi de lucru în echipă;
Persoana deschisă, pozitivă şi tolerantă;
Abordare proactivă la locul de muncă;
Simţ dezvoltat al responsabilităţii, atenţiei şi punctualităţii;
Abilităţi de organizare şi conducere a corespondenţei de afaceri cu clienţii business;
Abilităţi de soluţionare a situaţiilor de conflict;
Cunoașterea limbilor română, rusă. Engleza va fi un avantaj.
Beneficii:
Seminare și Traininguri
Cursuri de Limba Engleză
Experiență Internațională
Academiile ProCredit
Angajare Oficială din Prima Zi
Salariu Fix Competitiv
Control Medical Anual
Zi de Naștere Liberă și Plătită
Pachet Social Complet
Birou Modern și Confortabil
Lucru de la distanță – 1 zi în săptamână
Mediu de Lucru Prietenos
Daca sunteti cointeresati de aceasta pozitie vacanta, rugam sa aplicati CV-ul dvs si scrisoarea de motivatie pe urmatoarea adresa de e-mail: mda.resurse.umane@procredit-group.com.
Rugam sa mentionati pozitia vacanta pentru care ati aplicat CV-ul
Prelucrarea datelor de către Bancă se realizează în conformitate cu prevederile Legislației nr.133 din 08.07.2011, privind Protecția datelor cu caracter personal. E-mail:
mda.resurse.umane@procredit-group.com
Îndeplinirea calitativă și în termeni oportuni a atribuțiilor sale de serviciu, cât și a sarcinilor încredințate de către Superior/Membrul Comitetului de Conducere a Băncii, în vederea eficientizării activității și realizării intereselor, scopurilor și planului de afaceri al Băncii;
Menţinerea unei comunicări permanente cu toţi clienţii creditari pentru solicitarea actelor ce țin de procesul de creditare (rapoarte financiare, documente de proprietate si asigurarea pentru bunurile ce urmează a fi gajate, solicitarea altor acte necesare;
Semnarea contractelor/acordurilor adiționale necesare pentru îndeplinirea deciziilor Comitetului de Credite:
Semnarea cu clientul a pachetului de documente necesar pentru debursarea creditului;
Organizarea procesului de înregistrare a gajului în Registrul gajului bunurilor mobile/imobile;
Monitorizarea prezentării actelor aferente procesului de creditare
Monitorizarea respectării de către clienţi a prevederilor contractuale şi luarea măsurilor necesare în cazul neîndeplinirii condiţiilor stipulate;
Monitorizarea transmiterii de către subdiviziuni în Sediul Principal, în termeni prestabiliți, a pachetelor de documente originale, semnate de către clienți;
Deservirea rapidă şi eficientă a clienţilor business conform principiilor şi valorilor de bază ale Băncii.
Cerințe de calificare:
Studii superioare, preferabil în economie;
Abilităţi analitice;
Abilităţi de comunicare şi negociere;
Abilităţi de lucru în echipă;
Persoana deschisă, pozitivă şi tolerantă;
Abordare proactivă la locul de muncă;
Simţ dezvoltat al responsabilităţii, atenţiei şi punctualităţii;
Abilităţi de organizare şi conducere a corespondenţei de afaceri cu clienţii business;
Abilităţi de soluţionare a situaţiilor de conflict;
Cunoașterea limbilor română, rusă. Engleza va fi un avantaj.
Beneficii:
Seminare și Traininguri
Cursuri de Limba Engleză
Experiență Internațională
Academiile ProCredit
Angajare Oficială din Prima Zi
Salariu Fix Competitiv
Control Medical Anual
Zi de Naștere Liberă și Plătită
Pachet Social Complet
Birou Modern și Confortabil
Lucru de la distanță – 1 zi în săptamână
Mediu de Lucru Prietenos
Daca sunteti cointeresati de aceasta pozitie vacanta, rugam sa aplicati CV-ul dvs si scrisoarea de motivatie pe urmatoarea adresa de e-mail: mda.resurse.umane@procredit-group.com.
Rugam sa mentionati pozitia vacanta pentru care ati aplicat CV-ul
Prelucrarea datelor de către Bancă se realizează în conformitate cu prevederile Legislației nr.133 din 08.07.2011, privind Protecția datelor cu caracter personal. E-mail:
mda.resurse.umane@procredit-group.com
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳