Customer Support - Limba Franceză - 9000-12000 lei
Tellyou SRL
№14834340, 13 ноября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
От 9 000 До 12 000 MDL
График:
Полный день
Dacă sunteți persoană sîrguincioasă, responsabilă, atentă la detalii, dacă nu vă plictisesc activitățile ce se repetă, dacă vă doriți un lucru stabil cu perspective de creștere, atunci vă așteptăm în echipa noastră!
Angajăm customer support de limbă Franceză.
Cerințe:
Experiență în muncă preferabil, dar poate fi și primul job;
Cunoașterea limbii Franceze;
Perseverență, seriozitate, flexibilitate, atitudine proactiva, orientare către rezultate;
Vorbire coerentă și corectă;
Rezistență la stres;
Interes față de activitatea de suport tehnic;
Orientare spre rezultat, dorința de a influența asupra nivelului remunerării.
Descrierea sarcinilor și atribuțiilor postului:
Identifică orice cerință particulara a clientului
Preia telefonic, informațiile furnizate de client
Înregistrează incidentele și cererile clienților în sistemul de gestionare a semnalărilor
Actualizează înregistrările cu detaliile tuturor acțiunilor întreprinse și cu noile informații obținute
Monitorizează semnalările transferate până la rezolvare, menținând comunicarea cu clientul și grupul responsabil de rezolvare
Asigură administrarea resurselor IT în conformitate cu standardardul de securitate impus de client
Calități personale:
Spirit de inițiativă;
Responsabilitate;
Atenție;
Comunicativitate;
Tendință spre dezvoltare.
Oferim:
Grafic de lucru- 8 ore/zi + 1h pauza de masă, 5 zile în săptămână;
Instruire gratuită în cadrul companiei și în afara ei;
Oportunitatea de angajare pe termen lung;
Investiție în dezvoltarea profesională de specialitate;
Pachet competitiv de remunerare și beneficii;
Posibilitatea de avansare în funcție.
Expediați CV-ul cu specificarea ”Customer Support- limba Franceză” la adresa electronică: tellyou.recruting@gmail.com.
Telefon: +373 69801423 E-mail: tellyou.recruting@gmail.com
Telefon: +373 69801423
Angajăm customer support de limbă Franceză.
Cerințe:
Experiență în muncă preferabil, dar poate fi și primul job;
Cunoașterea limbii Franceze;
Perseverență, seriozitate, flexibilitate, atitudine proactiva, orientare către rezultate;
Vorbire coerentă și corectă;
Rezistență la stres;
Interes față de activitatea de suport tehnic;
Orientare spre rezultat, dorința de a influența asupra nivelului remunerării.
Descrierea sarcinilor și atribuțiilor postului:
Identifică orice cerință particulara a clientului
Preia telefonic, informațiile furnizate de client
Înregistrează incidentele și cererile clienților în sistemul de gestionare a semnalărilor
Actualizează înregistrările cu detaliile tuturor acțiunilor întreprinse și cu noile informații obținute
Monitorizează semnalările transferate până la rezolvare, menținând comunicarea cu clientul și grupul responsabil de rezolvare
Asigură administrarea resurselor IT în conformitate cu standardardul de securitate impus de client
Calități personale:
Spirit de inițiativă;
Responsabilitate;
Atenție;
Comunicativitate;
Tendință spre dezvoltare.
Oferim:
Grafic de lucru- 8 ore/zi + 1h pauza de masă, 5 zile în săptămână;
Instruire gratuită în cadrul companiei și în afara ei;
Oportunitatea de angajare pe termen lung;
Investiție în dezvoltarea profesională de specialitate;
Pachet competitiv de remunerare și beneficii;
Posibilitatea de avansare în funcție.
Expediați CV-ul cu specificarea ”Customer Support- limba Franceză” la adresa electronică: tellyou.recruting@gmail.com.
Telefon: +373 69801423 E-mail: tellyou.recruting@gmail.com
Telefon: +373 69801423
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳