55 лет
Женщина
Chișinău
10 000 MDL
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе CV".
Обо мне
- Cunoaşterea legislaţiei în domeniul resurselor umane;
- Cunoaşterea domeniului de management strategic al resurselor umane;
- Cunoaşterea politicilor şi procedurilor eficiente de personal, precum şi a practicilor pozitive în domeniu;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Internet.
Abilităţi: abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, luare a deciziilor, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine şi a echipei, soluţionare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă.
Atitudini/comportamente: abilități de comunicare, respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, rezistentă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă, spirit de echipă, fidelitate față de Întreprindere.
Cunoaşterea avansată a limbii române, ruse;
Cunoașterea legislației muncii;
Cunoaşterea avansată a calculatorului (Microsoft Office Word, Excel);
Опыт работы
Декабрь 2019 - Настоящее время
5 лет 1 месяц
Specialist resurse umane
Instituție Publică
Кишинев
Executarea procesului privind relațiile de muncă în conformitate cu prevederile legale;
• Asigurarea evidenţei curente a dosarelor și registrelor de personal;
• Perfectarea tuturor documentelor necesare;
• Programarea concediilor și ținerea evidenței, etc.
• Gestionarea bazei de date a angajaţilor;
• Prezentarea rapoartelor solicitate.
Сентябрь 2018 - Декабрь 2019
1 год 3 месяца
Specialist resurse umane
Întreprindere de Stat
Кишинев
Executarea întregului proces privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de munca, de sancționare, premiere, etc.) în conformitate cu prevederile legale;
• Asigurarea evidenţei curente a dosarelor, carnetelor de muncă și registrelor de personal;
• Perfectarea tuturor documentelor necesare (ordine, contracte de muncă, fişe de post, tabele de pontaj, etc.);
• Dezvoltarea profesionala, programarea concediilor și ținerea evidenței, etc.
• Gestionarea bazei de date a angajaţilor companiei;
• Prezentarea rapoartelor solicitate.
Май 2013 - Сентябрь 2018
5 лет 5 месяцев
Șef Sectie secretariat și resurse umane
Întreprindere de Stat
Кишинев
Executarea întregului proces privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de munca, de sancționare, premiere, etc.) în conformitate cu prevederile legale;
• Asigurarea evidenţei curente a dosarelor, carnetelor de muncă și registrelor de personal;
• Perfectarea tuturor documentelor necesare (ordine, contracte de muncă, fişe de post, tabele de pontaj, etc.);
• Dezvoltarea profesionala, programarea concediilor și ținerea evidenței, etc.
• Gestionarea bazei de date a angajaţilor companiei;
• Prezentarea rapoartelor solicitate.
Июль 2008 - Май 2013
4 года 11 месяцев
Șef Serviciu resurse umane
Agenția pentru protecția consumatorului
Кишинев
Executarea întregului proces privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de munca, de sancționare, premiere, etc.) în conformitate cu prevederile legale;
• Asigurarea evidenţei curente a dosarelor, carnetelor de muncă și registrelor de personal;
• Perfectarea tuturor documentelor necesare (ordine, contracte de muncă, fişe de post, tabele de pontaj, etc.);
• Dezvoltarea profesionala, programarea concediilor și ținerea evidenței, etc.
• Gestionarea bazei de date a angajaţilor companiei;
• Prezentarea rapoartelor solicitate.
Языки
Румынский Свободно владею
Русский Свободно владею
Образование: Высшее
Год окончания: 2007
USM
Факультет: Drept
Специальность: Drept constituțional și administrativ
Курсы, тренинги
Год окончания: 2013
Managementul resurselor umane
Организатор: Academia de Administratie Publică
Пожелания к работе
График работы
Full-time
Водительское удостоверение
Категория: B
Чтобы открыть контактную информацию соискателя, нужно зарегистрироваться и оплатить услугу "Доступ к базе CV".