CV № 178442 din 18 martie 2024
Specialist resurse umane

age 32 ani

Feminin

address Ialoveni

6 000 MDL

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Despre mine

Am capacitatea şi dorinţa de a studia ceva nou, de a lucra în echipă; persoană creativă, activă care să ofere mult dinamism, dezvoltare a personalităţii şi obţinerea succesului.

-echilibru în gândire şi acţiuni;
-răbdare şi eficienţă în depistarea problemelor, cauzelor acestora şi găsirea de soluţii pentru rezolvare;
-punctualitate;
-responsabilitate;
-amabilitate;
-capacitate de analiză şi sinteză;
-plăcerea de a găsi soluţii alternative la probleme;
-respectul faţă de cei din jur;
-sinceritate.

Vezi mai mult

Experiența profesională

Septembrie 2023 - Prezent
1 an 3 luni

Contabil principal

Centrul Național de Conservare și Promovare a Patrimoniului Cultural Imaterial (CNCPPCI)

Chișinău

- evidența documentelor contabile primare;
- înregistrarea facturilor de intrare;
- întocmirea registrelor contabile;
- evidența documentelor de încasare și plăți prin casierie;
- asigurarea evidenței circulației stocurilor de materiale și mijloace fixe;
- întocmirea și prezentarea rapoartelor financiar-contabile aferente bunurilor materiale;
- întocmirea actelor de verificare cu furnizorii;
- efectuarea inventarierii patrimoniului instituției etc.

Februarie 2016 - Iulie 2023
7 ani 5 luni

Contabil-șef

Secția Cultură Ialoveni

Ialoveni

- evidenţa tuturor actelor de contabilitate în instituție;
- efectuarea operaţiunilor bancare (plăţi furnizori, ordine de plată bugetare etc.) şi
întocmirea setului de documente pentru plăţi şi ridicările de numerar, evidența operațiunilor de casă;
- emiterea facturilor fiscale (inclusiv e-factura);
- întocmirea contractelor de achiziţie/locațiune/prestări servicii;
- întocmirea rapoartelor lunare, trimestriale și anuale către Ministerul Finanţelor RM;
- întocmirea declaraţiilor lunare și anuale către Serviciul Fiscal de Stat, CNAS,
Biroul Național de Statistică;
- calcularea şi achitarea salariilor angajaţilor;
- efectuarea inventarierii și decontării valorilor

Aprilie 2017 - Martie 2023
5 ani 11 luni

Specialist resurse umane

Secția Cultură Ialoveni

Ialoveni

- elaborarea ordinelor personalului scriptic;
- întocmirea actelor necesare la angajarea și concedierea personalului;
- elaborarea/verificarea tabelelor de pontaj;
- ținerea evidenței dosarelor personale ale angajaților (80 persoane);
- stabilirea vechimii în muncă a lucrătorilor;
- elaborarea fișelor de evaluare a performanțelor angajaților;
- ținerea evidenței concediilor medicale;
- ținerea Registrului de stat format de Sistemul informational automatizat
„Registrul electronic al angajaţilor” (REA);
- gestionarea Registrului electronic al subiecților declarării din cadrul instituției;
- prezentarea rapoartelor cu privire la personal etc.

Decembrie 2015 - Februarie 2016
3 luni

Contabil-operator

„ Free Cont” SRL ( Societate de audit)

Chișinău

Evidența contabilă (primară) a 8 companii (înregistrarea facturilor fiscale de
intrare, extraselor bancare, verificarea registrelor procurărilor şi vânzărilor,
întocmirea deconturilor de avans, dispozițiilor de plată, introducerea casei zilnice
de la magazine etc.)

August 2015 - Noiembrie 2015
4 luni

Contabil

SC "Vinaria Tiganca" SRL

Chișinău

- intocmirea registrului de casa.
- intocmirea facturilor emise catre clienti (facturare).
- intocmire de dispozitii de plata/incasare catre casierie.
- completare de chitante, ordine de plata.
- intocmirea saptaminala si lunara de rapoarte si analize conform cerintelor interne.
- gestionarea cheltuielilor intreprinderii.
- depuneri/retrageri de numerar la banca.
- emitere foi de parcurs, delegatii.
- evidenta stocului de marfa in depozit.
- inregistrarea intrarilor/ iesirilor de marfa si intocmirea bonurilor de consum.
- activitati de secretariat.

Noiembrie 2014 - August 2015
10 luni

Contabil

Aurmilion SRL (Cartridge.md)

Chișinău

- intocmirea registrului de casa.
- intocmirea facturilor emise catre client.
- inregistrarea facturilor de la furnizori in programul de contabilitate.
- inregistrarea extraselor bancare.
- confirmari de solduri cu clientii si furnizorii
- lucru direct cu clientii.

Limbi

Română Fluent

Rusă Fluent

Engleză Mediu

Studii: Superioare

Absolvit în: 2014

Universitatea Agrara de Stat din Moldova

Facultatea: Contabilitate

Specialitatea: Contabilitate

Cursuri, training-uri

Absolvit în: 2020

Curs expres „Specialist resurse umane”

Organizator: HR Portal SRL

Absolvit în: 2021

Curs deplin teoretic și practic de Contabilitate și 1C (150 ore academice)

Organizator: Master Studio SRL

Absolvit în: 2022

Curs de instruire: Sistemul Informațional Automatizat „Registrul electronic al angajaților”

Organizator: IP „Centrul de Tehnologii Informaționale în Finanțe”

Absolvit în: 2022

Curs de instruire: ”Legislația muncii. Angajarea/concedierea angajaților

Organizator: Proactive Consulting SRL

Absolvit în: 2022

Curs de instruire „Relațiile de muncă în cadrul întreprinderilor /instituțiilor”

Organizator: Î.S. Centrul de Instruire în Domeniul Relațiilor de Muncă

Absolvit în: 2023

Seminar „Deplasarea angajaților în 2023: aspecte fiscal contabile”

Organizator: Proactive Consulting SRL

Absolvit în: 2023

Webinar practic „Casarea mijloacelor fixe: siguranța și optimizarea activelor prin implementarea Sistemului de control intern managerial”

Organizator: ACADEMIA DE MANAGEMENT PUBLIC AES SIDE

Absolvit în: 2024

Webinar „Contractul individual de muncă vs Contractul prestări servicii”

Organizator: Proactive Consulting SRL

Preferințe pentru job

Programul de muncă

Fără program

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".