55 ani
Feminin
Chișinău
10 000 MDL
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Despre mine
- Cunoaşterea legislaţiei în domeniul resurselor umane;
- Cunoaşterea domeniului de management strategic al resurselor umane;
- Cunoaşterea politicilor şi procedurilor eficiente de personal, precum şi a practicilor pozitive în domeniu;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Internet.
Abilităţi: abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, luare a deciziilor, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine şi a echipei, soluţionare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă.
Atitudini/comportamente: abilități de comunicare, respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, rezistentă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă, spirit de echipă, fidelitate față de Întreprindere.
Cunoaşterea avansată a limbii române, ruse;
Cunoașterea legislației muncii;
Cunoaşterea avansată a calculatorului (Microsoft Office Word, Excel);
Experiența profesională
Decembrie 2019 - Prezent
5 ani 1 lună
Specialist resurse umane
Instituție Publică
Chișinău
Executarea procesului privind relațiile de muncă în conformitate cu prevederile legale;
• Asigurarea evidenţei curente a dosarelor și registrelor de personal;
• Perfectarea tuturor documentelor necesare;
• Programarea concediilor și ținerea evidenței, etc.
• Gestionarea bazei de date a angajaţilor;
• Prezentarea rapoartelor solicitate.
Septembrie 2018 - Decembrie 2019
1 an 3 luni
Specialist resurse umane
Întreprindere de Stat
Chișinău
Executarea întregului proces privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de munca, de sancționare, premiere, etc.) în conformitate cu prevederile legale;
• Asigurarea evidenţei curente a dosarelor, carnetelor de muncă și registrelor de personal;
• Perfectarea tuturor documentelor necesare (ordine, contracte de muncă, fişe de post, tabele de pontaj, etc.);
• Dezvoltarea profesionala, programarea concediilor și ținerea evidenței, etc.
• Gestionarea bazei de date a angajaţilor companiei;
• Prezentarea rapoartelor solicitate.
Mai 2013 - Septembrie 2018
5 ani 5 luni
Șef Sectie secretariat și resurse umane
Întreprindere de Stat
Chișinău
Executarea întregului proces privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de munca, de sancționare, premiere, etc.) în conformitate cu prevederile legale;
• Asigurarea evidenţei curente a dosarelor, carnetelor de muncă și registrelor de personal;
• Perfectarea tuturor documentelor necesare (ordine, contracte de muncă, fişe de post, tabele de pontaj, etc.);
• Dezvoltarea profesionala, programarea concediilor și ținerea evidenței, etc.
• Gestionarea bazei de date a angajaţilor companiei;
• Prezentarea rapoartelor solicitate.
Iulie 2008 - Mai 2013
4 ani 11 luni
Șef Serviciu resurse umane
Agenția pentru protecția consumatorului
Chișinău
Executarea întregului proces privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de munca, de sancționare, premiere, etc.) în conformitate cu prevederile legale;
• Asigurarea evidenţei curente a dosarelor, carnetelor de muncă și registrelor de personal;
• Perfectarea tuturor documentelor necesare (ordine, contracte de muncă, fişe de post, tabele de pontaj, etc.);
• Dezvoltarea profesionala, programarea concediilor și ținerea evidenței, etc.
• Gestionarea bazei de date a angajaţilor companiei;
• Prezentarea rapoartelor solicitate.
Limbi
Română Fluent
Rusă Fluent
Studii: Superioare
Absolvit în: 2007
USM
Facultatea: Drept
Specialitatea: Drept constituțional și administrativ
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2013
Managementul resurselor umane
Organizator: Academia de Administratie Publică
Preferințe pentru job
Programul de muncă
Full-time
Permis de conducere
Categoria: B
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".