39 ani
Feminin
Chișinău
5 000 MDL
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Despre mine
Fotografia
Utilizator avansat al PC;
Abilități de redactare a actelor, notificărilor etc. oficiale;
Experiență în interpretarea și aplicarea legislației;
Flexibilitate, adaptabilitate, integritate, loialitate.
Experiența profesională
Februarie 2018 - Prezent
6 ani 10 luni
asistent judiciar
Judecătoria Chișinău
Chișinău
Responsabilități:
I.Colectează actele normative necesare judecătorului şi altă informaţie necesară pentru judecarea dosarului distribuit judecătorului:
- Studiază dosarele care se află pe rol la judecător;
- Studiază actele normative necesare şi asigură consultarea acestora de către judecător;
- Pregăteşteşedinţa de judecată pentru deschidere şile prezintă judecătorului;
-Participă în grupuri de lucru şi în comisii în limitele competenței sale;
- Îndeplinește la indicația președintelui judecătoriei, şef al secretariatului instanţei, judecătorului alte atribuții legale de înfăptuirea justiţieişi buna funcţionare a instanţei.
II.Generalizează problemele de drept în dosarele distribuite judecătorului respectiv şi elaborează recomandări pe marginea problemelor invocate:
- Studiază practica judiciară internaţională, inclusiv practica judiciară a CEDO;
- Generalizează problemele de drept în dosarele distribuite judecătorului respectiv;
- Elaborează recomandări pe marginea problemelor legate de interpretarea şi aplicarea legii;
III. Verifică prezenţa actelor care urmau a fi prezentate de către participanţii la proces:
- Analizează dosarele repartizate judecătorului pe care îl asistă;
- Verifică prezenţa actelor depuse de către participanţii la proces pe marginea cauzei respective;
- La studierea înscrisurilor anexate la cererile de chemare în judecată, verifică respectarea prevederilor art.167 CPC RM;
IV. Elaborează, la indicaţia judecătorului, proiecte de acte procesuale:
- Prezintă neîntârziat, la solicitareparticipanţilor la proces dosarele pentru cunoştinţă;
- La indicaţia judecătorului, îndeplineşte acte procedurale privind pregătirea şi dezbaterea cauzei în şedinţa de judecată;
- Întocmeşte proiectul hotărîrii, sentinţelor, încheieri, decizii pe marginea cauzelor examinate de judecătorul pe care îl asistă;
- Acordă suport tematic studenţilorfacultăţii de drept care îşidesfăşoară practica.
V.Asigură depersonalizarea hotărîrilor judecătorești și publicarea lor pe pagina web instanței judecătorești:
- Asigură depersonalizarea actelor judecătoreştipronunţate în şedinţă de judecată;
- Publică actele judecătoreştipronunţate în şedinţă de judecatăpe pagina web ainstanței;
- Asigură şi răspunde de aplicarea deplină, exactă și în termenconform competenţeifuncţiei, a Programului Integrat de Gestionare a Dosarelor;
Aprilie 2017 - Februarie 2018
11 luni
specialist principal - Direcția Resurse Umane
Judecătoria Chișinău
Chișinău
Responsabilități:
Atribuţii de serviciu:
1. Coordonează procesul de implementare a procedurilor de personal a funcţionarilor publici.
- Participă la elaborarea documentelor de dezvoltare strategică a instanţei, în special privind stabilirea obiectivelor şi acţiunilor referitoare la managementul resurselor umane;
- Participă la elaborarea regulamentului de organizare şi funcţionare a instanţei, a regulamentului intern al instanţei, elaborează regulamentul de organizare şi funcţionare a subdiviziunii resurse umane;
- Planifică/estimează necesarul de personal;
- Proiectează/reproiectează funcţiile/ posturile în cadrul instanţei, coordonează elaborarea/ actualizarea fişelor de post pentru diferite categorii de funcţii/posturi din cadrul instanţei şi vizarea acestora.
2. Monitorizează şi acordă asistenţă comisiei de concurs pentru organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor publice şi posturilor vacante.
- Organizează şi participă la desfăşurarea/realizarea procedurilor cu privire la ocuparea funcţiilor vacante;
- Organizează şi coordonează procesul de integrare socoioprofesională a noilor angajaţi, perioada de probă a funcţionarilor publici debutanţi;
3. Ţine evidenţa dezvoltării profesionale a funcţionarilor publici.
- Elaborează, în baza necesităţilor de instruire a personalului, planul anual de dezvoltare profesională a personalului, organizează, coordonează şi monitorizează implementarea acestuia;
- Evaluează rezultatele şi impactul activităţilor de instruire desfăşurate;
Responsabilităţile:
Titularul funcţiei este responsabil de:
- exercitarea atribuţiilor sale de serviciu în strictă conformitate cu Legea privind organizarea judecătorească, Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, Regulamentul de ordine internă a judecătoriei şi alte acte normative;
- organizarea raţională a activităţii sale de serviciu;
- de respectarea disciplinei de muncă;
- Păstrarea secretului cu privire la datele şi informaţiile la care are acces în exerciţiul
funcţiunii;
- de respectarea normelor deontologice ale funcţionarului public;
- sporirea competenţei sale profesionale.
Septembrie 2016 - Martie 2017
6 luni
consultant principal, Direcția Juridică
Ministerul Dezvoltării Regionale și Construcțiilor
Chișinău
Responsabilități:
Atribuţiile de serviciu:
1. Elaborează sau participă la elaborarea a proiectelor de legi, hotărîrilor Guvernului Republicii Moldova, altor acte normative, elaborate de Minister:
- Redactează proiectele actelor normative;
- Efectuează expertiza juridică;
- Pregăteşte Nota informativă a proiectelor de acte legislative şi normative;
- Întocmeşte Tabelul de divergenţe cu analizarea argumentată a obiecţiilor;
- Organizează evidenţa sistematică şi păstrarea actelor legislativ-normative, cît şi a celor adoptate de către Minister;
2. Reprezentă, în modul stabilit, interesele Ministerului în instanţele judecătoreşti şi alte organe:
- Pregăteşte cerere de chemare în judecată;
- Pregăteşte cerere de eliberare a Deciziilor Curţii Supreme de Justiţie precum şi a Hotărîrilor Curţii de Apel şi a instanţelor de drept comun;
- Participă la examinarea şedinţelor de judecată în toate instanţele judecătoreşti;
- Pregăteşte referinţă şi prezintă probe în şedinţa de judecată;
- Solicită eliberarea şi executarea titlului executoriu;
3. Analiza contractelor de locaţiune ale întreprinderilor din subordine:
- Examinarea contractelor de locaţiune încheiate între întreprinderile din subordine cu agenţii economici privind corespunderea acestora cu prevederile legislaţiei RM;
- Expunerea obiecţiilor cu prezentarea ulterioară a contractelor spre avizare şefului Direcţiei.
4. Examinarea corespondenţei:
- Pregăteşte şi prezintă şefului Direcţiei, spre avizare, răspunsul la petiţiile şi adresările cetăţenilor privind aplicarea legislaţiei în domeniu;
- Conlucrează cu subdiviziunile aparatului central ale Ministerului la elaborarea răspunsurilor la petiţiile cetăţenilor.
Responsabilităţile. Titularul postului răspunde de:
- Exercitarea atribuţiilor sale de serviciu în strictă conformitate cu legislaţia în vigoare;
- Organizarea raţională a activităţii sale conform planului de activitate a Direcţiei şi a indicaţiilor şefului Direcţiei,
- Calitatea materialelor elaborate şi prezentarea lor în termenii stabiliţi;
- Modul de examinare a petiţiilor şi corectitudinea răspunsurilor formulate;
- Consultarea corectă a autorităţilor publice în domeniul său de competenţă;
- Sporirea competenţei sale profesionale.
Limbi
Română Fluent
Rusă Comunicare
Engleză Mediu
Studii: Superioare
Absolvit în: 2017
USM
Facultatea: Drept
Specialitatea: Drept
Absolvit în: 2008
USM
Facultatea: Relații Internaționale Științe Politice și Administrative
Specialitatea: Administrație Publică
Preferințe pentru job
Programul de muncă
Fără program
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".